Вітаю Вас Гість!
Субота, 20.10.2018, 10:30
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Радіо онлайн

Міні чат

Опитування

Всі учні мають рівні можливості для отримання інформації про майбутню професію.
Всего ответов: 13

Лічильник

Пошук

ПОГОДА

Погода в Черновцах

Календар

«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Головна » 2018 » Лютий » 7 » Домашні завдання для учнів під час призупинення навчання з 07.02.2018 до 16.02.2018
13:41
Домашні завдання для учнів під час призупинення навчання з 07.02.2018 до 16.02.2018

1 клас

Письмо – с.28, 29,

Математика – п.с.89, 90 з №(с.90) письмово, п.с.91, с.91, ;2,4,5 письмово

Читання – с.62, п.с. 112-113, п.с. 114-115 з с.63

Природознавство – п.с.82-85

 

2 клас

Укр.мова – с.121 впр.318, 320, 321, вивч. правило на с.122

Математика – с.109 №639, 640, 642, 643, вивч. правила, на с.109 вив. таблицю множення числа 3, с.107

Літературне читання – с.105-108

2-Б клас

Укр.мова - с.123 впр.323,324,325,326, повторити правила, записати у зошит для правил

Математика-с.110,  645, 646( усно)

648,649, 651,652,653, 655! Вивчити таблицю множення і ділення 3, с 111

Літературне читання - с.109-112

Природознавство- с.78-81

 

3 клас

Укр..мова – с.128 – правило, впр.306, 311, с.131, правила, впр.313, 317

Математика – с.112, №705 (усно), №707, с.113, № 715 (усно), №716, 722

 

4-А клас:

Укр..мова: с.122 (таблиця), впр.237,241

Математика: с.111-112 №682, 683, 684, 686

Природознавство: виконати проект «Подорож Антарктидою»

Основи здоров’я: с.95-99

Я у світі: пар.15 с.64-68

 

4-Б клас:

Укр..мова: впр.243 с.125. Відмінювання особових займенників

Математика: №704, 705 с.114, № 713, 714 с.115

Природознавство: Антарктида – найхолодніший материк. Рослинний і тваринний світ Антарктиди

Читання: творчість Леоніда Глібова. Байки.

 

Українська мова

5 клас: Параграф28-31; Впр.393, 401(І), 410, 416, 433, 442.

6 клас: Параграф 27,28. Впр.337, 353.

7 клас: Параграф 26-30; Впр. 321, 326, 331, 357.

8 клас: Параграф 22-25; Впр. 258, 273, 300, 301.

9 клас: Параграф 25, 26. Впр. 289, 291, 295, 298.

11 клас: Складне безсполучникове опрацювати. 3 речення – зробити синтаксичний розбір.

 

Українська література

5 клас: Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі» (читати і переказувати)

6 клас: В. Нестайко «Тореадори з Васюківки» (прочитати).

7 клас: Ст.198-203 (читати, аналізувати поезії); 1 поезію вивчити напамять)

8 клас: М.Коцюбинський «Дорогою ціною» (дочитати) О.Довженко «Ніч перед боєм» (прочитати)

9 клас: Біографія Т.Шевченка, читати «Сон», «Кавказ» Уривок «У всякого своя доля…., а не кров людськую» (поема «Сон») вивчити напамять.

11 клас: Вивчити напам’ять вірші: Д.Павличко «Два кольори», І.Драч «Балада про соняшник».

 

Англійська мова

2 клас: слова зі словника, повторити алфавіт, вивчити пісню ст.37, читати с.77, впр.6,7, с.78 впр.2,3,4,5

4 клас: с.116 впр.1,5, с.117 впр.4,3, с.120 впр.3,4, с.125 впр.1,4, слова зі словника, повт. види спорту ст.6

5 клас: с.123 впр.4, ст..125 впр.2, ст.123 впр.4, с.124 впр.5, с.125 впр.2

6 клас: с.114 впр.6, ст.120 впр.1,2, ст.122 впр.7, ст.124 впр.3, слова зі словника (за підручником авт.Несвіт А.);

стор. 54-55 - всі тренувальні вправи (за  підручником Oxford Team)

7 клас: слова зі словника, с.104 впр.2, с.108 впр.4,2, с.114 впр.7,8,6, с.113 впр.3,4

8 клас: с.121 впр.9, с.135 впр.1,с.139 впр.3, с.141 впр.7, виписати і вивчити слова. Шкільна бібліотека. Мій улюблений письменник.

9 клас: наукові досліди. Відомі вчені і винахідники, с.144 впр.10, с.145 впр.2 (а, б), с.147 впр.4, с.149 впр.5

11 клас: написати ессе, с.160 впр.8, с.168 виписати слова, ст.165-167 впр.4, с.168 впр.5, с.169 впр.8

 

Зарубіжна література

5 клас: читати твір «Полліанна» Е.Портер

6 клас: твір «Сліпий музикант» (за підручником с.138-151) В.Короленка

7 клас: Р.Бернс «Любов», Г.Гейне «Коли настав чудовий май»…, К.Симонов «Жди мене»… Вірші прочитати, вивчити напам’ять один (за вибором)

8 клас: прочитати сонети Ф.Петрарки №61, 132. сонет 61 вивчити напам’ять.

9 клас: Усний твір «Філософ і снара» Гобсек

11 клас: прочитати роман А.Камю «Чума»

 

Історія

6 клас: §34 (друга частина), § – 35 , опрацювати. Стор. 168-174

7 клас: історія України §17-18, конт. карта ст.12

8 клас: всесвітня §19-20 скласти історичний портрет Івана ІV Грозного

9 клас: історія України §17-18, в зошиті зробити табл. ст.122

11 клас: всесвітня §19-20, підготув. до історичного диктанту. Скласти конспект.

 

Математика

5 клас: п.31 ст.247-248 №828,830,834,836, п.32 ст.252-255, №849,851

6 клас: п.35 ст.274-275 №976,978, п.36 ст.278-279 №991,993

 

Алгебра

7 клас: § 3 п.20 ст.132-135 №757,759,763,766

8 клас: п.17 ст.132-134, усно№558-559, письмово  №561,564,566,510,512, 514(2,4,7,8), 526

9-А клас: §.17 №17.3, 17.9, 17.12, 17.16;  §17 ст. 166 № 17.19, 17.22

9-Б клас: п.16 №16.4, 16.6, 16.11, 16.14, 16.16, 16.18

11 клас (підручник Мерзляк за 6 клас) п.32 ст.255

Виконати завдання:

  1. Обчисліть: 1/3+2/3*5/8
  2. Яку з наведених цифр потрібно поставити замість зірочки в записі числа 2*39, щоб отримане число ділилось націло на 9?
  3. Установіть відповідність між твердженнями про дріб (1-4) та дробом (А-Д), для якого це твердження є правильним.

 

1.

Є неправильним

А

18/12

2.

Є нескоротним

Б

18/11

3.

Більшим за 0,5

В

16/42

4.

Є оберненим до дробу  1 (1/2)

 

Г

18/14

 

 

Д

14/21

  1. Розв’яжіть задачу. Перший автомат за 2 хвилини наповнює гелієм 3 одинакові повітряні кульки, а другий автомат за цей самий час – на 100% більше таких кульок. Вважайте, що продуктивність роботи автоматів є сталою. 1. За скільки секунд другий автомат наповнює гелієм одну повітряну кульку? 2. Скільки всього повітряних кульок наповнять гелієм обидва автомати за 10 хвилин, працюючи одночасно?
  2. Розв’яжіть рівняння |x+3|+|x-2|-|x-5|=8. Якщо рівняння має один корінь, то запишіть його у відповідь. Якщо рівняння має більше одного кореня, то у відповідь запишіть добуток усіх коренів.

 

Геометрія

7 клас: домашня контрольна робота (виконати на подвійних листках):

 

8 клас: § 16 ст.145-149 табл. ст.146, усно №703, 704, письмово №985,686, 711,713,717,725

9 - Б клас: § 17 №593 (б, г) 596,598,605

9-А клас: п.17 ;593, 594, 596

11 клас: п.25 № 6, 14

 

Хімія

7 клас: § 20

8 клас: повт. §24-27 с.142, №5, 12

9 клас: § 29-30

11 клас: Жири, мила. Склад, будова, мийна дія.

 

Природознавство

5 клас: § 30, письмово відповісти на пит.2-5 ст.129, підготувати цікаві факти про Місяць

 

Біологія

6 клас: § 35 малюнок 155 замалювати, §36 скласти конспект

7 клас: § 32, скласти конспект

8 клас: § 21-22 скласти конспект, §23 письмові відповіді на питання ст.89

9 клас: § 33 написати конспект, §34 виписати значення термінів

11 клас: § 28 скласти план-конспект

 

Основи здоров’я

5 клас: § 20

6 клас: § 23

7 клас: § 16

9 клас: § 19

 

Географія  

6 клас§ 35, §36 - опрацювати. Особливу увагу звернути на рубрики в кінці параграфів: «Повторимо головне». Вміти давати відповіді на «Запитання та завдання».Ознайомитись із завданнями практичної роботи № 5 і виконати одне із завдань на Ваш вибір.

7 клас: прочитати пар.42-44. географічне положення Євразії. Дослідження та освоєння материка. Рельєф Євразії. Роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Практична робота №10. позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

8 клас: опрацювати пар. 31 Болота і підземні води; пар.32-33 Ґрунти України. Ґрунтові ресурси та їх охорона. Практична робота №8. порівняльний аналіз різних типів ґрунтів.

9 клас: прочитати пар.23-25. чорна металургія світу. Кольорова металургія світу. Металургійне виробництво в Україні. Практична робота №6. позначення на контурній карті сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні.

 

Економіка

11 клас: опрацювати параграфи 18; 19. Ознайомитись з основними розділами бізнес-плану п.18 стор. 102 та розробити власний. Дати відповідь на питання Практикуму (Тестові завдання) стор 107.

 

Фізика

7 клас: §21 - скласти опорний конспект, задачу на стор.144 (п.5) – письмово, відповісти на контрольні запитання на стор.145 (усно), Вправа 21 (стор.146) №5, №8 (письмово).

§22 - скласти опорний конспект, задачу на стор.152 (п.2) – письмово, відповісти на контрольні запитання на стор.153 (усно), Вправа 22 (стор.146) №3, №5 (письмово).

§23 - скласти опорний конспект, відповісти на контрольні запитання на стор.158 (усно), Вправа 23 (стор.159) №1-3(усно).

8 клас: §20 - скласти опорний конспект, Рис.20.5 (стор.109) – намалювати, відповісти на контрольні запитання на стор.111 (усно), Вправа 20 (стор.111) №2, №6 (письмово), експериментальне завдання (стор.112) № 2 (письмово).

§21,22, 23,24 – повторити, відповісти на контрольні запитання на стор.117, 122, 126, 130 (усно).

§25 – прочитати, відповісти на контрольні запитання на стор.134 (№1-4 усно,№ 5-письмово), за бажанням та можливостями виконати експериментальне завдання «Фруктова батарейка» (стор.135).

§26 – прочитати, на стор.138 таблицю «Деякі умовні позначення, застосовувані на схемах» намалювати в зошиті (зображення умовних позначень – вивчити), пункт «Підбиваємо підсумки» - законспектувати, відповісти на контрольні запитання на стор.139 (усно), Вправа 26 (стор.139) №1(письмово).

9 клас: §26 – прочитати, скласти опорний конспект, Рис.26.1 (стор.169) – намалювати, задачу на стор.171 (п.4) – письмово, відповісти на контрольні запитання на стор.173 (усно).

§27 – прочитати, скласти опорний конспект, Рис.27.2 (стор.174) – намалювати, задачу на стор.171 (п.4) – письмово, відповісти на контрольні запитання на стор.177 (усно), Вправа 27 (№1)-письмово.

Підсумки розділу (стор.178-179) – скласти опорний конспект і вивчити.

Завдання для самоперевірки на стор.180-181 №1-10 (усно), № 11,12 – письмово.

Підготувати одну проектну роботу (у формі реферату або презентації) за темами із запропонованих на стор.184.

11 клас: стор.160-161 - скласти опорний конспект і вивчити.

Підготувати одну проектну роботу (у формі реферату або презентації) за темами:

1)Принцип дії радіотелефонного зв'язку.

2)Радіомовлення і телебачення.

3)Радіолокація. Стільниковий зв'язок.

4)Супутникове телебачення.

 

Інформатика

5 клас: тема «Комп’ютерні мережі», вивчити матеріал за опорним конспектом.

6 клас: стор.44 , виконати практичну роботу №2.

7 клас: у програмі Ехсеl виконати практичну роботу за зразком на стор.110.

8 клас: у програмі Lazarus створити форму на обчислення суми двох чисел з використанням текстових полів.

9 клас: у програмі Publisher створити інформаційний бюлетень «Сім чудес Буковини».

11 клас: §3.1, §3.2., §3.3 – прочитати, стор.134 (№2, №3 – письмово).

Переглядів: 1339 | Додав: NATA-30 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: