Вітаю Вас Гість!
Середа, 21.11.2018, 07:38
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Радіо онлайн

Міні чат

Опитування

У випадку виникнення конфліктів ми намагаємося розв’язати їх без будь-якого насильства.
Всего ответов: 14

Лічильник

Пошук

ПОГОДА

Погода в Черновцах

Календар

«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Головна » 2016 » Січень » 26 » Домашні завдання для учнів під час карантину з 18.01.2016 по 07.02.2016 року
12:16
Домашні завдання для учнів під час карантину з 18.01.2016 по 07.02.2016 року

Навчальний предмет

    Дистанційне навчання школярів

 Домашні завдання з навчальних предметів для учнів під час карантину

Географія

10 клас

 Федеративна Республіка Німеччина. Велика Британія (Географічне положення. Населення і міста. Особливості сучасного розвитку господарства країн. Промисловість. Сільське господарство. Інфраструктура. Зовнішні економічні зв’язки, особливо звернути увагу на зв’язки з Україною)

За підручником прочитати  параграфи  25, 26.

Франція. Загальні відомості про країну. Географічне положення. Природні умови і ресурси. Населення і культура. Господарство. Промисловість. Сільське господарство. Сфера послуг. Зовнішньоекономічна діяльність. Зв’язки з Україною.

За підручником прочитати  параграф 27.

Північна і Південна Європа. Загальна характеристика Північної Європи. Господарство країн Північної Європи. Загальна характеристика країн Південної Європи. Господарство країн Південної Європи.

За підручником прочитати  параграф  28.

9 клас

Легка промисловість.Художні промисли. Харчова промисловість (Галузева структура.Фактори розміщення. Географія галузей. Проблеми і перспективи розвитку галузей)

За підручником  прочитати параграфи 25, 26.

Загальна характеристика сільського господарства. Особливості сільського господарства. Галузевий склад і організація сільськогосподарського виробництва. Міжгалузеві зв’язки.

Практична робота № 9. Аналіз статистичних даних щодо виробництва сільськогосподарської продукції.

За підручником прочитати  параграф 27.

8 клас

Гідрографічні характеристики річки. (Живлення і водний режим річок. Річковий стік. Падіння та похил річки. Робота річок)

За підручником прочитати параграф 25.

Озера. Лимани. Водосховища і ставки. Канали. Болота. Підземні води. Практична робота № 4 . Позначення на контурній карті озер, лиманів, каналів і водосховищ. За підручником прочитати  параграфи 26, 27

7 класи

Північна Америка.Географічне положення. Історія відкриття та освоєння. Рельєф і корисні копалини.

 Практична  робота № 7. Позначення географічних об’єктів материка на контурній карті.

За підручником параграфи 39, 40.

Північна Америка. Загальні риси клімату. Типи клімату.

За підручником прочитати  параграфи 41, 42.

6 класи

ПОВТОРИТИ ТЕМУ" Атмосфера"  Підготувати відповіді на питання:

1.Добовий і річний хід температур.

2.Теплові пояси Землі.

3.Практичне значення вимірювання температури повітря.

4.Атмосферний тиск: причини і наслідки зміни в тропосфері.

5.Вимірювання тиску.

6.Вітер: причини виникнення, напрям, сила, швидкість.

7.Місцеві вітри.

Українська

мова

2 класи

Впр.303, 306

3 класи

впр. 283, 287

впр.293, 297

4 класи

с.7, впр.9; с.8, запитання і завдання для повторення

с. 9, впр. 11 - письм.; с.11, впр. 13,15 - письм.; с. 10 - вивчити правило; с. 12, впр. 17 - письмово.

с.12, впр.16 (письм.); с.13, впр. 19 (письм.); с. 10, повторити правило.

5 класи

§20 ст. 122 – 123, 125 – повторити, впр. 227, §21 ст. 126, §22 ст. 128, 129, впр. 234, 233 – письмово.

§24, (с.134-137), письмово впр.250, 253, 257

§25, (с.140, 144) письмово впр. 264 (с.141), 271 (с.143), усно впр.265

с.140-141, повторити правила, впр. 272, 274 (письмово)

6 класи

§22 ст. 105 – 121, повторити §19 – 21, ст. 96 – 104, впр. 260, 244 – письмово.

§22 (с.114-122), письмово впр.246, 249, 260

§22 (с.122-124), письмово впр.262, 267, 264

§22 (с.125-127), письмово впр.271, 273, усно впр.269

с.125-127, впр.271, 273

7 класи

§26, 27 ст. 163 – 173, впр. 297, 305.

§28 (с.177-181), письмово впр.319, 323, 325, усно впр.326

§29 (с.182-185), письмово впр.330, 334, усно впр.329

§30 с.188-192, впр.346, 347

8 клас

§22, повторити ст. 158 – 159,  впр. 253 – письмово.

§22-23, опрацювати, впр. 264, 278

9 клас

§14 ст. 141 – 145, впр. 227, 230 – письмово.

§14, с.145-152 (правила), письмово впр.245, 246, 249, усно с.154 «Завдання для самоконтролю»

§14, впр.229, 235

10 клас

§10, 11, 12  с.88-97 письмово: впр.162, 163 с.94, впр.178 (а) с.101; усно: впр.166, 170 с.99-100, с.97-98 (по підручнику Заболотний)

с.107, впр.188, 191

Українська література

5 класи

1) Л.Глібов. с.150-153.

2) Літописні оповідання, с.156-158, с.158-161, опрацювати, читати та переказувати.

с.161-164 дочитати, с.166-168 прочитати, відповісти на питання

6 клас

1) Емма Андрієвська. Казка-притча «Казка про ян»

2) Емма Андрієвська «Говорюща риба»

В.Нестайко «Тореадори з Васюківки»

7 клас

1) Богдан Лепкий. Біографія (с.200-203) – скласти хронологічну таблицю. Казка «Мишка» - прочитати і переказувати. (с.208-210)

2)Ліна Костенко. Біографія (с.212-214). Поезії «Дощ полив…», «Чайка на крижині». Один вірш вивчити напам'ять (за вибором)

Марина Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських»

8 клас

М.Коцюбинський «Дорогою ціною»

9 клас

Біографія Т.Шевченка – вивчити. «Думи мої, думи мої…» - вивчити напам’ять

10 клас

Читати: Коцюбинський «Тіні забутих предків»

Ознайомитись з біографією О.Кобилянської. Читати повість «Земля»

Англійська мова

2 класи:

Пори року: winter, spring, summer, autumn. Повторити кольори, цифри 1-10, вивчені пісні

Писати по рядочку цифри 1-10. Читати слова у зошиті

3 класи:

впр.5 ст.75, впр.2 ст.76, впр.2-4 ст.78-79

Опрацювати с.74-77, нові слова і вирази записати в словник

Письмово: впр.2, 4 с.74-75; впр.1, с.77; впр.2, 3, 5 с.77

Повторити утворення загальних і спеціальних запитань у теперішньому неозначеному часі

Впр.4 с.79 – намалювати і описати найкращий подарунок

Впр.2 с.80 – описати зимове свято, яке тобі подобається

Впр.1 с.82, впр.2 с.84, впр.3 с.85

 

До 86 сторінки опрацювати невідомі слова, записати у словник і вивчити.

Впр.5 с.77 (писати, розповідати)

Впр.2 (а, б) с.78 (усно)

Впр.5 с. 79 (писати, розповідати)

Впр.2 с.80 читати, перекладати, виписати невідомі слова у словничок і вивчити їх

Впр.3 с.81 (письмово)

Впр.1 с.82 читати, невідомі слова

Впр.5 с.83 (письмово)

Впр.2 с.84 читати, перекладати, невідомі слова

Впр.3 с.85 (письмово)

Впр.2, 3 с.87 (письмово

Повністю опрацювати с.86-87

4 класи:

с.81-88, вивчити незнайомі слова, нові слова, с.81 вп.2, с.82 вп.1, с.85 вп.4, с.88 вп.2

Впр.5 с.79, впр.5 с.80, впр.3, с.85, впр.4 с.89

с.81-92

5 класи:

впр.3 с.123 (письмово)

впр.4 с.123-124 (читати і перекладати, нові слова і вирази записати в словник),

всі таблички розбирати на с.122; с.127, 128

впр.2 с.126-127 (читати  та перекладати)

с.127 - табличка

с.142-150

Впр.5 с131 (письмово)

Впр.2 с.134 (прочитати, виписати невідомі слова)

Впр.3 с.136 (письмово)

Впр.2 с.139 (письмово)

Впр.1 с.146 (невідомі слова в словничок і вивчити)

Впр. 1 (б) с.148 (читати, перекладати, виписати невідомі слова і вивчити)

С.149 – слова у словничок і вивчити

6 класи:

в.1-2 ст.102, в.7 ст.104, в.1 ст.105, в.2 ст.105

Впр.6 с.111, впр.5 с.114, впр.3 с.114

с.120-124

впр.5, 7 с.122, впр.4 с.124

7 класи:

Впр.1 ст.83, Впр.3 ст.84, Впр.3-4 ст.86

Впр.1 с.83 - нові слова і вирази записати в словник

Впр.2 с.83 (письм.)

Впр.2 с.87 (читати)

Впр.2(b) с.88 (письм.)

Впр.3 с.90, впр.3-4 с. 93 домашнє читання с.95-97

Впр.4 с.99, впр.3 с.101

§6 с.174

Впр.2 с.93 письмово

Впр.4 с.93 вивчити вирази

Впр.5 с.93 письмово

с.95-96 читати. «Срібні ковзани» читати, виписати невідомі слова і вивчити

По темі «Кінофільм» с.98 виділені жирним слова у словничок і вивчити до с.103

8 клас:

Опрацювати матеріал с.70-74, нові слова і вирази записати в словник

Впр. 3 с.71 (письм.)

Вправи:  2 с.70, 1 с.72, 4 с.73 читати і перекладати

§4 с.142

§5 с.142-143

Впр.2 с.80-81 (письмово)

Впр.3 с.81 (письмово)

Впр.4 с.81 (письмово)

9 клас:

в.2,3 ст.114-115, в.6 ст.116, в.3,5 ст.117-118, в.6 ст.119

Впр.6 с.116, впр.5 с.116, впр.2,3 с.115

Впр.5, 7 с.122, впр.3 с.124

10 клас:

с.78-82 невідомі слова, вирази у словничок, повт. тему по граматиці «Phrasal verb» с.77; письмово: впр.1(b) с.77; впр.3, 4 с.78; впр.2 с.82

Опрацювати матеріал до с.90

Впр.4 с.79 (письмово)

Впр.3 с.81 (письмово)

Впр.3 с.82 (письмово)

Впр.7а с.84 (письмово)

Впр.9 с.85

Впр.7 с.89

Розібрати тему «Фразові дієслова»

Математика

 

2 класи:

№565, 566, 572, 573

3 класи:

№570, 571, 581, 582

№ 474, 475, 483, 484

4 класи:

с.100, №605, 606, 607, 608

с.100, № 609, 610 (усно); с.101, № 613,614,615,617,620 - письмово; с.102, №628,629,631,633,634 - письмово.

с.104, №636 (усно), №638, 639 (письм.); с.105, №641,644.

5 класи:

повторити теоретичний матеріал за §4

п. 26 ст. 211 – 214, виконати: № 729, № 735, № 742 (додатково).Опрацювати § 4 п. 27 ст. 218 – 219 (вивчити правила додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками); виконати: № 747, № 749, № 751, № 753.

Опрацювати § 4 п. 28 ст. 223 – 225, запитання 1-2 (ст. 225); виконати: № 762, №764, № 766, № 768 – додатково; на повторення: виконати № 769 (ст. 226).

Опрацювати § 4 п. 29 ст. 227 – 231, запитання 1-8 (ст. 231); виконати: № 773, № 775, № 777, 784, 786, 788.

6 класи:

повт. §4 (п.29 с.235, п.30 ст.241, п.31, ст.247) №854, 856, 859, 875

1) Опрацювати теми:

а) Цілі і раціональні числа (п.31, с.248-249)

б) Модуль числа (п.32, с.255-257)

2) Розв’язати:

а) №872 (усно), № 873, 880 (с.250-251)

б) №№ 891, 893, 895, 900, 902 (с.257-258)

1) Опрацювати тему: «Порівняння чисел» (п.33, с.260-261)

2) Розв’язати:

№917, 919, 923, 925, 928 (сю262-263)

Алгебра

 

7 - А клас:

Опрацювати §18, с.150, розв’язати № 708 (а, в), №709 (а, в)

Повторити теоретичний матеріал за §19 ст. 157 – 158,

розв'язати № 758, № 759 (рівень А), № 770 (рівень Б)

Повторити §14-17, опрацювати §20, с.164, розв’язати № 790 (а,г) 794 (а), 795 (а,в)

7- Б клас

повторити теоретичний матеріал за §19 ст. 157 – 158,

виконати: № 758, № 759 (рівень А), № 770 (рівень Б)

Повторити формули скороченого множення, опрацювати § 18, запитання 1-5 (ст. 150); виконати: № 701, № 706, № 709 (рівень А), № 718, № 722, (рівень Б).

Опрацювати § 20 ст. 164 – 165; виконати: № 795, № 798, № 800 (рівень А), № 803, № 804, № 808 (рівень Б).

8 клас:

повторити теоретичний матеріал за §14 ст. 135 – 137,виконати: № 628, № 654

Повторити теоретичний матеріал за § 14 ст. 135 – 137, виконати: № 646, № 652,  № 660.

Опрацювати теоретичний матеріал за § 15 ст. 144 – 146, запитання 1-7 (ст.146); виконати: № 674, № 681, № 684 (рівень А), № 687, № 702 – додатково (рівень Б).

Опрацювати теоретичний матеріал за § 16 ст. 152 – 155 (вивчити властивості арифметичного квадратного кореня); виконати: № 715(а, б, г), № 717, № 724(а, г, ґ, ж), № 729, № 732(а, б, в, д, є).

9 клас:

повт.§13 ст.122, №526 (б,в) 530 (а)

Опрацювати §14, с.133, розв’язати № 556, 560.

Повторити §13, с.122, §14, с.133,  розв’язати № 562 (а) 565

10 клас

§17 с.239, опрацювати §18 п.1-2 с.245

Опрацювати тему «Властивості тригонометричних функції. Періодичність функцій» (§18 с.245-249)

Розібрати приклад 1 с.249

Розв’язати №1 (4,5,6), №3 (1,2) №4 (с.251-252)

1) Опрацювати теми «Графіки функції y=cos x, y=sin x та їх властивості. Гармонічні коливання» (§19 с.252-260, п.19.1, 19.2)  «Графіки функцій y=tg x, y=ctg x  та їх властивості (§19 с.260-267, п.19.3, 19.4)

2) Розібрати приклад 1 с.267, приклад 2 с.269

3) Розв’язати №1 (1), №2 (1), №3 (3) №4 (3), №5 (1,3), №6 (5), №7 (1) с.272

 

 

Геометрія

7-A клас

Опрацювати §14, с.110, розв’язати №420, 422

Повторити §14, с.110, розв’язати №421, 428 (а)

7-Б  клас:

повторити §13, №396, 398, ст.107

повторити теоретичний матеріал за §13 ст. 104 – 105, виконати: № 394, № 401.

Повторити означення медіани, бісектриси та висоти трикутника за § 9 ст. 76, опрацювати § 13, теорема 12 – вивчити зміст і доведення (ст. 104); виконати: № 399.

Опрацювати § 14 ст. 110 – 113, теорема 14 – вивчити зміст і доведення; виконати: № 421, 431

8 клас:

Повторити теоретичний матеріал за §11 ст. 102 – 104, виконати: № 504, № 510.

Опрацювати теоретичний матеріал за § 12 ст. 110 – 112, теореми 22, 23 – вивчити зміст і доведення; виконати: № 537, № 542 (рівень А), № 552 (рівень Б).

Опрацювати теоретичний матеріал за § 13 ст. 117 – 119, запитання 1-6 (ст.119); теореми 25, 26 – вивчити зміст і доведення; виконати: № 573, № 575 (рівень А), № 599 (рівень Б).

9 клас:

повторити  п.12, 13 ст.109, 117. Виконати: №427, 451

Опрацювати п.14, с.122, розв’язати ;483, 466

Опрацювати п.15 с.133, п.16 с.146, розв’язати № 533, 536, 584, 586

10 клас

§5.1 с.146, §5.2 с.150

Розв’язати: №5.12 (1,2) с.150, №5.21, 5.22, 5.23 с.156

Опрацювати тему «Перпендикуляр і похила» (§5.3, с.157-159 до теореми 6)

Розібрати задачу (с.159-160)

Розв’язати №5.35, 5.36, 5.37, (с.160-161), №5.48, 5.51 (с.163)

1) Опрацювати теми «Теорема про три перпендикуляри» (§5.3, с.159), «Перпендикулярність площин (§5.4, с.164)

2) Розв’язати №5.38, 5.39, 5.40, (с. 161), №5.46 (с.163), №5.64, 5.67, 5.69 (с.168-170)

Історія України

7 клас

§13-14

8 клас

§17-18

10 клас

§25-27

Загальна історія

5 клас

§15-16

Всесвітня історія

9 клас

§13-14

Природознавство

3 класи: 

с. 85-87

с.88-91

4 класи:

с.106-108, читати, відповідати на питання

с.109-115 - читати; зош. с. 43-44.

с.116-118, читати, відповідати на питання; зош. с.45.

5 класи:

§32-32 ст.34, зробити табл.6

§ 28, письмово 1, 2, 3 с.120

Біологія

6 класи:

§32, питання письмово 1-4 ст.147

Запилення. Скласти опорний конспект

7 класи:

Опрацювати матеріал опорного конспекту

8 клас:

§29, ст.119 - зробити тестовий контроль

§ 31, письмово відповісти на пит.1, 2, 3  с.125

9 клас:

§48-49, зробити опорні конспекти

§ 49, скласти опорний конспект. § 50 відповідати письмово 1-5 с.148

10 клас:

§27, зробити опорний конспект

§ 28, опрацювати, виписати фази, зробити маг.28.2

Фізика

7 класи:

§ 21, §22, § 23 - прочитати, скласти опорні констекти, усно відповісти на контрольні запитання після параграфів.

8 клас:

§ 11 - прочитати, скласти опорний конспект, стор.94 - запитання для самоперевірки (усно),  № 4 - письмово.

§19 - прочитати, скласти опорний конспект, стор.166 - запитання для самоперевірки (№1 - №4 усно, №8 - письмово).

§20 - прочитати.

9 клас:

§ 20 - прочитати, усно відповісти на контрольні запитання після параграфа,

Впр.20 (№ 1, №2 - письмово).

§ 21, §22 - прочитати, скласти опорні конспекти, усно відповісти на контрольні запитання  на стор.119 та стор.124

§ 23 - прочитати, скласти опорні конспекти, усно відповісти на контрольні запитання на стор.129.

10 клас: за підручником Є.Коршака

§ 32 - прочитати, скласти опорний конспект, Впр.21 (№1, №2) - письмово

§ 33 - прочитати, скласти опорний конспект, Впр.22 (№1, №2) - письмово

§ 34, §35 - прочитати, скласти опорні конспекти, усно відповісти на контрольні запитання  на стор.119.

Матеріал стор.120-121 - вивчити

Інформатика

5 класи:

§3.2 - повторити, стор.104 - Таблиця 3.3. - виконати  зразки зображень в програмі графічного редактора Раіnt

§3.3 - прочитати, стор.111 – Таблиця 3.6. – виконати зразки зображень в програмі графічного редактора Раіnt

6 класи:

§4.2 – прочитати, усно відповісти на запитання на стор.130

§4.3 – прочитати, усно відповісти на запитання на стор.132

§4.4 – прочитати, усно відповісти на запитання на стор.138

7 класи:

§4.1 – прочитати, усно відповісти на запитання на стор.104

§4.2 – прочитати, практично виконати №1, №2 на стор.113

8 клас:

Повторити інструменти графічного редактора Раіnt, правила роботи з інструментами. Виконати практичне завдання – створити власний малюнок в графічному редакторі Раіnt на тему «Обережно - ГРИП!»

9 клас:

§5.1 – повторити, стор.155 № 2 – письмово

§5.2, §5.3 – прочитати, стор.167 «Перевіте себе» - №1-8 (усно)

10 клас:

§3.1 – повторити

§3.2, §3.3 - прочитати

Зарубіжна література

5 клас

Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» ( прочитати твір).

Підручник, стор.173 -190 прочитати, стор. 190 відповідати на питання.

6 клас

А.Чехов Оповідання «Товстий і тонкий», «Хамелеон»( прочитати).

Підручник, стор. 108 – 112 прочитати, стор. 111 відповідати на                    питання.

7 клас

О.Грін «Пурпурові вітрила» ( прочитати).

 

8 клас

Французький героїчний епос «Пісня про Роланда» ( прочитати).

Підручник, стор. 135 – 141 читати, стор. 141 відповідати на питання.

9 клас 

Вірш Г.Гейне вивчити напам’ять ( за вибором учня).

Підручник стор. 209 – 217 читати.      

Прочитати поему Байрона «Мазепа».

10 клас

Л.Толстой «Анна Кареніна» ( прочитати твір).

Підручник, стор. 191 – 216.

 

Хімія

7 клас

Опрацювати п. 12-13 (Н.М. Буринська), впр.6-8 (ст.89)

Опрацювати cт. 92-95 (Н.М. Буринська), впр.4,6,7-11 (ст.95-96)

8 клас

Виконати: впр.3-4, ст.89  (Н.М. Буринська)

Виконати: впр.4-7, ст.91 (Н.М. Буринська)

9 клас

Опрацювати п. 19-20 (Н.М. Буринська, Л.П. Величко), впр.11-14 (ст.133)

Опрацювати п. 21 (Н.М. Буринська, Л.П. Величко), впр.7,8, 11-13 (ст.141);

вивчити перші 10 представників насичених вуглеводнів (ст.135)

Російська мова

8 клас

Сполучниковий, безсполучниковий і змішаний зв'язок між однорідними членами речення.§27, впр.238

Речення з кількома рядами однорідних членів. §26, впр.235 (І ч.)

Однорідні і неоднорідні означення. Впр.235 (ІІ ч.) с.107

Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами речення. § 28, впр.248 (І і ІІ ч.)

9 клас

Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні: кома, крапка з комою.§43, впр.300

Безсполучникові складні речення з частинами із значенням зіставлення і протиставлення. § 44 впр.304, 305 (усно), впр.306 (письмово)

Безсполучникові складні речення з частинами із значенням порівняння, часу, умови, наслідку. § 46 впр.318 (усно), впр.319 (письмово)

Безсполучникові складні речення з частинами із значенням пояснення, означальним.  § 47 впр.327 (усно), впр.328 (письмово)

Фізична культура

 Завдання для учнів всіх класів:

1.Вправи ранкової гімнастики

2.Загальнорозвивальні вправи на свіжому повітрі

Основи здоров'я

2 клас - с.70-73, 76-79

5 клас - § 20, 21, 22

6 клас - § 23, 24, 25, 26

7 клас - § 23, 24, 25

8 клас - § 7

9 клас - § 9

Читання

2 класи

с.103-104 – виразно читати вірш,

с.105-106 читати, переказувати

3 класи

с.107-110

4 класи

посібн. с.118-119, виразно читати; с.120-121, читати, переказувати

Вивчити вірші Т.Шевченка

"Садок вишневий коло хати",  "Реве та стогне Дніпр широкий"

Я у світі

3 клас

с.63-65

Переглядів: 2138 | Додав: NATA-30 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: